середу, 12 грудня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія.


Модуль 9


ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ РІЗНИХ УЧНІВ



Cьогодні ми обговорили: створені приклади учнівських робіт та засоби 
їх оцінювання; Як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,а також інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створила  навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесла  зміни в План вивчення теми;
  • Спланувала  інструктивні матеріали для навчального проекту.

Робота вцьому модулі дала змогу навчитися,як можна ефективно
 використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та
 оцінювання навчання учнів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар